SABİHA GÖKÇEN HAVALİMANI HAVACILIK BAKIM ONARIM ve MODİFİKASYON MERKEZİ (HABOM) İNŞ. YAPIM İŞİ.

Sabiha Gökçen Havalimanında 372.000 m2’nin üzerinde bir alana inşa edilen HAVACILIK BAKIM ONARIM VE MODİFİKASYON MERKEZİ (HABOM) PROJESİ Uçak Bakım Hangarları ve tamamlayıcı ünitelerini kapsamaktadır. Yaklaşık 20 hektarlık bir alanda tesis edilecek olan HABOM PROJESİ’nde hafriyat işleri (kazı, kontrollü dolgu); fore kazık imalatları, yerinde dökme, betonarme imalatları, büyük açıklıklı yapısal çelik imalat ve montajı, altyapı işleri, galeriler ve peyzaj işleri ayrıca elektromekanik, mekanik ve elektrik uygulamalarından oluşmaktadır

  • Geniş Gövdeli Uçak Bakım Hangarı ve Ek Binası
  • Dar Gövdeli Uçak Bakım Hangarı ve Ek Binası
  • Genel Merkez Binası
  • Sosyal Merkez
  • Giyinme-Soyunma ve Güvenlik Binası
  • Atölye Binaları
  • Kimyasal Depo ve bunlara ait altyapı ve peyzaj işleri
  • Katlı Otopark ve bunlara ait altyapı ve peyzaj işleri
  • Enerji Merkezi
  • Atık Deposu
  • Su Arıtma Tesisi

SABİHA GÖKÇEN HAVALİMANI İLAVE APRON VE EKLERİNİN YAPIM İŞİ

Sabiha Gökçen Havalimanı’na Ek apron alanı, Bekleme Cebi, Hava Tarafı Çevre Yoluna Bağlantı Yolu yapımını kapsamaktadır.

BORYSPİL ULUSLARARASI HAVALİMANI PROJESİ (2013, UKRAYNA)

En son teknolojiler ve sistemler kullanılarak inşaatı devam eden havalimanı projesi, tamamlandığında 83.500 m2 Terminal Binası, 185.000 m2 Apron alanı, 22.431 m2 yan bağlantı yolları, 50.509 m2 ulaşım yolu, 32.318 m2 park alanı ve 114.980 m2 peyzaj alanı ile Doğu Avrupa’nın en modern havalimanlarından biri olmaya adaydır.

AKTAU ULUSLARARASI HAVALİMANI (2007, KAZAKİSTAN)

Aktau Uluslararası Havalimanı Yap-İşlet-Devret modeli ile gerçekleştirilmiştir. Proje kapsamında en son teknolojiler ve sistemler kullanılarak inşaat edilen 2 milyon yolcu kapasiteli 13.500 m2 yolcu terminali, 14 uçak kapasiteli 110.000 m2 apron, 3.050 m uzunluğunda pist ve yan bağlantı yolları ve CAT-1 aydınlatma sistemi yapılmıştır. YDA Group tarafından 30 yıl süre ile işletilecek olan Aktau Uluslararası Havalimanı, Kazakistan’ın en büyük 3. havalimanı özelliğini taşımaktadır.

HATAY ULUSLARARASI HAVALİMANI YENİ TERMİNAL BİNASI (2010, HATAY)

Havalimanı 18.700 m2 oturum alanına sahiptir. Yeni terminal binasında toplam 3.102 m2 dış hat gelen ve giden, 1.682 m2 iç hat gelen ve giden olmak üzere 4 adet yolcu salonu mevcuttur. Yeni terminal binasında toplam 3.626 m2’lik alana konumlandırılmış, 10’u iç 10’u dış hatlara hizmet edecek, toplam 20 adet check-in bankosu mevcuttur. Check-in bankolarının en önemli özelliği arkasında bulunan iç bahçe ile bekleyenleri farklı bir atmosferde karşılaması ve hemzemin bagaj kontuarıdır. Mevcut 40 araçlık otopark yerine yeni terminal binasında 10.000 m2 alana yayılmış, 70’i VIP, 20’si otobüs olmak üzere toplam 358 araç kapasiteli açık otopark bulunmaktadır.

ANTALYA HAVALİMANI İÇ HATLAR TERMİNALİ HVAC ve ELEKTROMEKANİK SİSTEMLERİ (2001, ANTALYA)

Antalya İç Hatlar Terminal Binası her türlü tadilat, elektrik ve mekanik yenileme işleri yapılmıştır

ERHAÇ İÇ HATLAR TERMİNALİ HVAC ve ELEKTROMEKANİK SİSTEMLERİ (2003, MALATYA)

Malatya İç Hatlar Terminal Binası her türlü tadilat, elektrik ve mekanik yenileme işleri yapılmıştır.

DALAMAN ULUSLARARASI HAVALİMANI YENİ TERMİNAL BİNASI İNŞAATI

Dalaman Uluslararası Havalimanı Yap-İşlet-Devret modeli ile gerçekleştirilmiştir. Proje kapsamında en son teknolojiler ve sistemler kullanılarak inşa edilen 10 milyon yolcu kapasiteli 149.000 m2 dış hatlar yolcu terminali, 35 uçak kapasiteli 210.000 m2 apron, 45.000 m2 otopark, 3000 m uzunluğunda pist yenileme, yan bağlantı yolları ve CAT-2 aydınlatma sistemi yapılmıştır. Obermayer, Scott Wilson, Deloitte ve Miller Insurance Services gibi uluslararası firmalar ile çalışılan proje planlanan bitim tarihinden 8 ay önce tamamlanmış olup Türkiye’nin en büyük 3. havalimanı olma özelliğini taşımaktadır

DİYARBAKIR HAVAALANI YENİ TERMİNAL BİNASI YAPIMI İŞİ

87 bin metrekare kapalı alana sahip terminal binasında 6 köprü ve bin 38 araçlık kapalı otopark, arıtma tesisi ve ısı merkezinin yer alacaktır. Yüzde 50’lik kısmı tamamlanan yeni apron sayesinde 10 uçağın aynı anda yolcu indirip alabileceğini ve 650 günde hizmete açılması öngörülmektedi. Günde 50’si iniş, 50’si de kalkış olmak üzere 100 uçak seferi düzenlenecek. Aprondan 6’sı körüklü olmak üzere toplam 10 uçak, bir saat dilimi içerisinde hizmet alacak. Mevcut havalimanının, kapasitesinin yetersizliği nedeniyle sadece umre ve hac döneminde yurt dışı seferlerine açık bulunuyor. Ancak yeni terminal binası tamamlandığında Avrupa ve komşu ülkelere çok sayıda uçak seferleri gerçekleştirilecek. Terminal binası, günlük 10 bini aşkın yolcuya hizmet verecek. Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ndeki körüklü tek havalimanı olacak. Ticarete ve turizme büyük katkı sunacak.

KORKIT ATA HAVALİMANI PROJE ve İHALE TEKN.DAN. (2008, KAZAKİSTAN)

Proje İsmi : KORKIT ATA HAVALİMANI PROJE ve İHALE TEKN.DAN.
Proje Yeri :
İşveren : YDA GROUP
Proje Süresi :
İnşaat Alanı : …2
Açıklama :